Music Box Tune

/prodotti/music-box/

Formatu in u 2018, l'horror punk rock Warish hè guidatu da u cantante-chitarrista Riley Hawk (Petyr), u figliolu di a stella di skateboard Tony Hawk, chì gestisce un caffè di un magazinu di dischi in Oceanside chjamatu Steel Mill Coffee.Supportatu da u batterista Bruce McDonnell, un EP di debut intitulatu hè statu liberatu uni pochi settimane fà nantu à RidingEasy Records, precedutu da un single per "Fight" trà una cover di una canzone di a banda australiana Colored Balls, "Human Being".Anu solu abbandunà un singulu di dui canzoni, "Runnin' Scared" è "Their Demise", tramindui da u so prossimu EP sophomore è prubabilmente esse intesu quandu ghjucanu à u Belly Up u 27 di ghjugnu. "Vulemu fà riff più simplici è un spettaculu in diretta divertente ", dice Hawk di i brani à aroma di Seattle."Un pocu di più punk, un pocu di grunge, un pocu di male."Un tour naziunale principia u 20 di sittembri in Portland, OR, attraversu u Levitation Fest di nuvembre in Austin, cù a maiò parte di e date cù l'altri lucali Earthless.

U novu EP di sette canzoni di Mike Pinto The Sugarshack Sessions cuntene interpretazioni acustiche full-band di i brani Pinto passati, accumpagnati da video di YouTube per ogni canzone.A liberazione serà supportata in lugliu è principiu d'aostu da l'apertura per u Long Beach Dub All-Stars è l'Aggrolites in a seconda mità di a so tour naziunale.

U duo di blues Little Hurricane prumuverà u so prossimu album Love Luck (duciutu u 9 d'aostu) cù un giru chì principia à principiu d'aostu, chjappà u Music Box l'11 d'ottobre.

I rockers di Blues Black Market III partenu per California, Nevada, Utah è Colorado per a seconda tappa di u so Dashboard Jesus Tour, chì anderà da u 15 di ghjugnu (à Hooleys La Mesa) à u 1 d'aostu.

Chip & Tony Kinman: Sounds Like Music (28 giugno) presenta 22 spettacoli inediti di Chip Kinman è u so fratellu defuntu Tony.A panoramica di a carriera include tracce da a so banda punk di l'anni 70, i Dils, i pionieri di cow-punk Rank And File, i rockers industriali Blackbird è un gruppu country chjamatu Cowboy Nation.Selezziunati da Chip, è pigliati da l'archivi di i fratelli, i brani restaurati è rimasterizzati traccianu u so viaghju cù ritratti, efemeri è novi note da Chip (chì hè ancu prisentatu in un novu libru co-scrittu da John Doe di X, More Fun. in u Novu Munnu: A Unmaking and Legacy of LA Punk).

Switchfoot (chì u cuncorsu è u cuncertu di surf Bro-Am si svolge u 29 di ghjugnu à Moonlight Beach) hà appena lanciatu u so EP Live From the Native Tongue Tour (Fantasy Records), una versione digitale di sei canzoni chì include cinque brani live registrati à u Tabernacle in Atlanta. , GA cù a versione di l'album originale di "Native Tongue".

Una nova melodia di Pathology, "Hieroglyphs on Cement Walls", presenta in anteprima u so prossimu album Reborn to Kill, u 9 d'Aostu via Pavement Entertainment.Registratu à Sharkbite Studios in Oakland cù Zack Ohren (Machine Head, Suffocation) pruduzzione è masterizazione, invitati include u cantante di Black Dahlia Murder Trevor Strnad.L'album serà sustinutu da una gira cù Narcotic Wasteland chì cunclude u 30 d'Aostu à Brick by Brick.

"Sfurtunatamente, NEIN ùn hà micca registratu o concerti di novu", informa Clifford Marcial Jomuad."Ùn aghju micca piani per nunda d'altru cun elli in u futuru.Ma, hè stata una grande riunione di riunione è apprezzemu tutti quelli chì ci anu seguitu à traversu l'anni ".

L'ex chitarrista di Some Girls, Nathan Joyner, hà fattu squadra cù Eric Paul è Paul Vieira, da a banda di Rhode Island Chinese Stars, per furmà un novu gruppu, Psychic Graveyard.Anu appena debutatu Loud As Laughter è ghjucà à Soda Bar u 31 di lugliu.

© 2019 San Diego Reader.Tutti i diritti riservati.Nisuna parte di stu situ pò esse riprodotta senza u nostru permessu scrittu.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2019